Szkolenia sprzedażowe dla deweloperów mieszkaniowych
Szkolenia Houseller to praktyczne warsztaty sprzedażowe dla doradców i menedżerów rynku nieruchomości. Oparte na sprawdzonych metodykach, łączą teorię z realnymi scenariuszami sprzedaży mieszkań. Uczymy, jak skuteczniej pozyskiwać klientów, prowadzić rozmowy i zwiększać wyniki w doradczy, nowoczesny sposób.
Houseller
Główny system szkolenia sprzedażowego dla deweloperów mieszkaniowych
Szkolenie idealne dla doradców z kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży deweloperskiej ale także dla tych, co rozpoczynają karierę w sprzedaży nieruchomości. Okraszone ogromną dawką praktyki, przykładów z życia i gotowych receptur. Skupia się na sprawdzonych metodykach skutecznej obsługi klienta w jego procesie zakupowym. Bazuje na budowaniu w oczach klienta postawy eksperta rynku i konsultanta. Uczestnicy poznają niezbędne narzędzia, by zwiększyć pewność siebie w rozmowach z klientami, skracać proces decyzyjny i szybciej osiągać wyniki .sprzedażowe.
Houseller Advanced
Zaawansowany system szkolenia sprzedażowego dla absolwentów Housellera
Zaawansowany program dedykowany tylko dla absolwentów pierwszej częsci szkolenia Houseller, którzy chcą podnieść swój warsztat na jeszcze wyższy poziom. Szkolenie mocno nastastawione na praktyczne wejście w rolę konsultanta i stosowanie metodyk SPIN, GAP i Challenger. Dodatkowo praca podprogowa z emocjami oraz historiami klientów. To intensywna dawka praktycznej wiedzy z pogranicza spzredaży, psychologi i neuroligwistyki, która przekłada się na jeszcze lepszą konwersję leadów i wyższą skuteczność sprzedażową.

Houseller Manager
System szkolenia dla menedżerów i dyrektorów sprzedaży firm deweloperskich.
Szkolenie skierowane do dyrektorów, menedxerów i liderów zespołów sprzedażowych w firmach deweloperskich. Pokazuje, jak skuteczne zarządzać zespołem handlowym, projektować procesy sprzedażowe, rekrutować i motywować doradców oraz wdrażać nowoczesne metodyki w codziennej pracy działu sprzedazy i marketingu. Uczestnicy uczą się, jak efektywnie pracować z zespołem i produktem mieszkaniowym z wykorzystaniem narzędzi IT i AI, planować działania i projekty, mierzyć wyniki i budować skuteczny system sprzedaży deweloperskiej zapewniający trwałą przewagę konkurencyjną.